Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 16. december 2017

Julekort med julemand og gaver.

Jeg er stadig i en læreproces vedr. at bruge min silhouette og alt hvad den kan.
Har så endelig fået lært - takket være Lissy, hvordan print and cut virker, og har brugt det et par gange, hvor jeg selv har fundet billedet på nettet. Men i går fandt jeg en fil fra silhouette programmet, som jeg bare måtte eje, så den blev købt.
Ja ja, jeg måtte selvfølgelig igen have hjælp fra Lissy, da jeg fjols havde skilt filen helt fra hinanden, og det skulle jeg så ikke.
Men da det så blev samlet, gik resten faktisk som en leg....super fed følelse og jeg er glad :D
Jeg var så også lige nødt til at forsøge at lave et kort med ham, og det blev så til dette her.

Kortbasen er sort karton knap A6.
Derpå et stykke mønsterkarton af noget helt nyt jeg næsten lige har fået. Det er fra mærket 13 @rts, og jeg er super glad for at have fået det, så nu skulle det så også prøves ;-)
Nissemanden og gavesækken er en del af den fil jeg har købt.
Stemplet er en gave fra Happymade, og nu blev det så også afprøvet :D
Der har jeg heat embosset teksten med hvidt embossingpulver.
Banneret er fra Die-Namics.
Rhinstenene er en del af en gave, jeg fik af mine venner i fødselsdagsgave sidste år :D
Inde i kortet er der sat hvidt karton, som man kan skrive på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar