Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 19. oktober 2017

Julekort holdt i hvidt og guld.

Jeg havde besøg af en pige fra scrapklubben i går, og vi fik hygget med de ting vi havde lyst til.
Jeg fik bl.a. lavet dette kort, samt et mere jeg lægger ind bagefter, og en del til og fra kort.

Kortet havde jeg haft i tankerne nogle dage, dog endte det ud med at jeg alligevel brugte lidt andre die, end jeg først havde planlagt. Faktisk kombinerede jeg de to kort ved at bruge tingene jeg havde haft i tankerne, på to kort i stedet for kun på et kort :D

Kortet er holdt kun i hvidt og guld, hvilket hele tiden har været min mening.

Die er fra Spellbinders og Marianne Design. Desuden en Kina die (lysene). Den die med lysene er oprindelig fra Memory Box, og jeg har de sidste par år ville have den købt, men hver eneste gang jeg har ville købe den, har den været udsolgt. Var så her til sidst så heldig at få fat i den som en Kina die.
Perler og Palietter er fra kassen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar