Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 22. september 2017

Ud i det blå.

Dette kort er lavet til en udfordring inde på facebook. Der kommer en ny udfordring hver uge, og meningen var, at jeg ville være med hver gang, men men men....sådan blev det ikke. Nu har jeg dog valgt at være med i denne uge.
Min plan fra starten af dette kort var, at det skulle være blåt, og så måtte mønsterpapiret klare resten ;-)

Kortbasen er str. A6 i hvidt karton.
Derpå et stykke mørkeblåt karton.
Det meste af kartonen jeg har brugt, har været rester, og det gjorde det lidt sjovere. Kun et af stykkerne er ikke en rest.

Der skulle have været en sløjfe på, men det har jeg valgt ikke at gøre, da jeg synes det passede bedst uden.

De fleste rester er fra Maja Design, stemplet er fra Threescoop og halvperlerne er lavet med Nuvo Drops.



3 kommentarer:

  1. super fint kort,,,osse uden sløjfe ;O)) smuk farvekombo

    SvarSlet
  2. Det er et super flot kort i dejlige farver...og så fine dine perler blev
    Hos weekend , knuser

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy...god weekend til jer :D
      Knus

      Slet