Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 28. september 2017

Julekort - samme stil som i går.

Igen har jeg lavet et julekort - brugte det samme som jeg gjorde i går, men har i dag valgt at skære hul ned i den embossede karton, både hvor julekuglen og teksten er.

Kortbasen er str. A5.

Blomsterne er også fra Sue Wilson, og det er to sæt der passer sammen. Guldtråden er fra gemmerne.


2 kommentarer:

  1. Igen et super smukt kort....så fin med udskæringen

    God weekend, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy.
      God weekend til jer også...knus :D

      Slet