Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 12. august 2017

Herrekort

Kortbasen er hvidt karton str. A6.
Derpå har jeg sat et stykke karton jeg har embosset med murstens embossingfolder. Efterfølgende sværtet med Distress Ink.

Stemplerne er fra Sue Wilson og Threescoops. Teksten på det lille banner har jeg skrevet på pc og printet ud. Dog er ordlyden "lånt" fra et stempel, som jeg dog ikke selv har.
Papiret jeg har brugt til cigaren og piben er håndlavet og jeg har haft det liggende i mange år, men nu fik jeg da brugt lidt af det ;-)
Gitteret bagved er fra en Kina die.



2 kommentarer: