Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 10. august 2017

Et enkelt kort.

Kortbasen er hvidt karton str. 17,8 x. 12.8 cm.
Derpå en sort matte og så igen et stykke hvidt karton, hvor jeg har brugt heat embossing til hjertet.

Stemplerne er fra Dixi Craft.


3 kommentarer:

  1. så bliver det ikke mere enkelt. super elegant kort ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak....haha, ja det er MEGET enkelt. Jeg opdagede efter at jeg havde taget billedet og lagt ud, at hov, jeg havde glemt at kommer halvperler på, for lige at give det lidt mere ;-)

      Slet