Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 12. august 2017

Endnu et herrekort.

Kortbasen er igen str. A6 i hvidt karton.

Jeg har lånt mig frem til at kunne lave den lille butterfly...både stempel og die :D

Die er fra RG og MFT.
Stemplerne er fra Threescoops og Sue Wilson.


4 kommentarer:

  1. fint herrekort. det kører jo bare derud af..;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte....haha....det var en veninde og jeg der aftalte at vi skulle lave herrekort i går :D

      Slet
  2. Sikke fine 3 kort du viser idag. Det er virkelig en kunst at kunne lave så flotte herekort.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annette. Herrekort er altid en udfordring synes jeg :D

      Slet