Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 27. juli 2017

Nyhavn - udfordring.

Kortet er lavet til en udfordring og det mønstrede karton hedder Nyhavn. Og for mig har lige det karton en helt speciel betydning, da jeg er opvokset ikke langt derfra.
Selve skitsen/udfordringen er fundet på Pinterest.

Kortbasen er kvistkarton i str. 18 x 14 cm.
Derpå har jeg sat en matte med netop Nyhaven og efterfølgende noget blåt karton, der passer i farven til det andet blå.
Næsten alle kanter er sværtet.

Die er fra Spellbinders og Dixi Craft og stemplet er fra Amy Design.


8 kommentarer:

  1. Hej Jette
    Det er vel nok et fint kort du har lavet. Jeg laver for sjældent kort til mænd, kun hvis de er bestilt.
    Tak for din kommentar på min blog :-)
    Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke....det er nu heller ikke ligefrem de nemmeste kort at lave, efter min mening :D

      Slet
  2. Det så lækkert i skønne papirer

    God weekend, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy. Også en skøn weekend til jer. Knus :D

      Slet
  3. super kort her.
    har været på din anden blog og se dine fugle kort. de er skønne..hvilken blog bruger du helst..vil lægge et link til din blog på min nemlig ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte :D
      Jeg bruger primært denne blog....den anden jeg har, blev ikke som planlagt. Du må hjertens gerne linke til denne...tusind tak fordi du vil gøre det :D
      Knus

      Slet
  4. nrhuuu super sødt kort i fine farver ;
    ผลบอล

    SvarSlet